موزعى شينل مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» تسجيل تدريب بوابة النجاح
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 19 سبتمبر 2014, 8:13 am من طرف Admin

» نقابة التسويق الشبكى و المباشر فى مصر
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 19 سبتمبر 2014, 6:23 am من طرف Admin

» اعتذار .. ولكن .. عذرا .. فالتذكروني
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 18 سبتمبر 2014, 6:48 pm من طرف Admin

» كارم محمود
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 18 سبتمبر 2014, 5:44 pm من طرف Admin

» إجلب 10000 زائر يوميا الى مدونتك او موقعك مجانا
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 11 سبتمبر 2014, 7:12 pm من طرف Admin

» مجاناً .. أنشئ موقع استضافة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 03 سبتمبر 2014, 5:27 pm من طرف Admin

» شرح الحجامة و أنواعها و طريقتها بالفيديو
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 16 يونيو 2014, 11:03 am من طرف Admin

» تكلم في المايك بصوت / عجوز / بنت / طفل /
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2012, 6:08 am من طرف اسامه حامد

» شريط حكيم الجديد
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 29 ديسمبر 2011, 8:50 am من طرف 5030081

» خبر جديد *جديد
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 10 فبراير 2011, 8:04 am من طرف احمد محمد كرم

» أجهزة مسروقة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 10 فبراير 2011, 7:57 am من طرف احمد محمد كرم

» لا تطلب من أحد أن يحبك بل اجعله يحبك ???
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 26 أكتوبر 2009, 10:33 am من طرف suwan

» شركه تيم وورك احسن شركه تسويق
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 03 مارس 2009, 4:46 am من طرف احمد حسن عبدالله

» تخيل نفسك فى هذا الموقف اختبار شخصيه
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 20 يناير 2009, 1:30 am من طرف احمد طاهر

» التسويق المباشر بين الحلم الجميل والوهم الكبير
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأحد 16 نوفمبر 2008, 6:31 pm من طرف أيمن جاد

» رساله لشخص عارف نفسه
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأحد 14 سبتمبر 2008, 11:48 pm من طرف عمرو علام

» هذا البيت يقال ان اصحابه تركوه بسبب......
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 02 سبتمبر 2008, 10:18 pm من طرف FOUAAD THE KING

» http://temtomohedm.ba7r.org/
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 18 يونيو 2008, 12:34 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» المنتدى الجديد لموزعى تيم طموح edm
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 18 يونيو 2008, 12:31 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» أحدث أغانيه وهى أغنية "تصور"..حلوة جدااااا الفنان حماده هلال
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 13 يونيو 2008, 11:00 am من طرف محمود عبد الوهاب

» تهنئه الف الف الف مبروك يا حماده على المنتدى العالمى الجديد
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 13 يونيو 2008, 10:04 am من طرف محمود عبد الوهاب

» رامى شكري.....من لايتقدم يتقادم
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالسبت 07 يونيو 2008, 4:46 am من طرف mostafa_li

» www.edmeagles.own0.com
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 3:16 am من طرف محمد رافت الشريف

» www.edmeagles.own0.com
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 3:15 am من طرف محمد رافت الشريف

» www.edmeagles.own0.com
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 2:46 am من طرف محمد رافت الشريف

» حصريا النسخة الاصلية من فيلم مرجان أحمد مرجان
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:34 pm من طرف محمد رافت الشريف

» تحميل أحدث أغنية للأم -فيديو - بمناسبة عيد الأم
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:32 pm من طرف محمد رافت الشريف

» أنتظروا المفاجاءة السارة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:21 pm من طرف محمد رافت الشريف

» قصة وعبرة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 12 مايو 2008, 11:03 pm من طرف محمد عبدالحليم

» حفل مرور سنه على تأسيس شركه (المصريون للتسويق المباشر)
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 08 مايو 2008, 4:20 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» انا جايب لكم صور لفؤاد جميلة جدا
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 02 مايو 2008, 2:28 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» الجمل
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالجمعة 02 مايو 2008, 2:01 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» سبب ازمه مصر والدول العربية
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 5:48 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» بسنت رشات تعترض على ما قاله الشيخ الحويني * اسمع تعليق الشيخ أبوبكر الحنبلي
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 11:01 am من طرف darsh_koko

» اعتقالات واصابات في "يوم الاضراب"
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:59 am من طرف darsh_koko

» فدائيين و ضحايا الإضراب
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:48 am من طرف darsh_koko

» إضراب 6 ابريل - فيديو
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:47 am من طرف darsh_koko

» ماذا عن اضرابات السادس من ابريل
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:46 am من طرف darsh_koko

» الشيخ محمد حسان والاضراب
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:40 am من طرف darsh_koko

» خطف الاطفال وسرقة أعضائهم بمحافظة الاسكندريه
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:38 am من طرف darsh_koko

» هل أنت مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:37 am من طرف darsh_koko

» الإضراب و حركة المرور فى الإسكندرية
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:35 am من طرف darsh_koko

» شعبان عبد الرحيم يقاوم الاضراب بأغنيه يغنيه للريس فى عيد ميلاده
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:34 am من طرف darsh_koko

» مين سبب مبدء السلبيه الجيل السابق ام الجيل الحالي
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:31 am من طرف darsh_koko

» الاضراب حق يكلفه الدستور
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:28 am من طرف darsh_koko

» خبر هام وعاجل جدا جدا
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:25 am من طرف darsh_koko

» أخبار اليوم العاجلة والمهمة 20/4/2008
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:24 am من طرف darsh_koko

» قضية تعذيب داخل قسم شرطة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:22 am من طرف darsh_koko

» زكيه زكريا في البرلمان
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 6:43 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» على من تعتمد؟؟؟
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 2:28 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» بخصوص أهل دولة الإسكندرية الصديقة , خذوا بالكوا من عيالكوا
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 2:15 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» شينل ليست أكذوبة
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 11:18 am من طرف محمود عبد الوهاب

» لقد ربحت من النت فهل انت مستعد معي
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 2:23 am من طرف سمير خليل

» بداية الاشراقه لاول موقع عربي
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 2:15 am من طرف سمير خليل

» رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 1:05 am من طرف تيتو

» محاولة تجمع
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأحد 27 أبريل 2008, 11:11 pm من طرف نبيل فريد

» عجباً لهؤلاء
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالأحد 27 أبريل 2008, 4:38 pm من طرف Admin

» كلب يأكل صاحبه بعد جوعه
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالسبت 26 أبريل 2008, 6:02 pm من طرف FOUAAD THE KING

» زعــــــــــــــــــــلان
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالسبت 26 أبريل 2008, 2:28 pm من طرف Admin

» تم حذفه بمعرفة صاحبه
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Emptyالخميس 24 أبريل 2008, 5:21 pm من طرف محمد شعبان

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم

هديه
asdadl2
محمد محمود
Pray3r
هانى مصطفى
zorba_511
محمد الغرباوى
ماجد هشله
12 مشترك

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Empty رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم

مُساهمة من طرف ماجد هشله السبت 24 نوفمبر 2007, 12:26 am

اهلا بيكم احب ارحب بيكم من جديد كلكم واحشنى ياجماعه انا مبتهمش حد بس بجد الكلام اللى قولته ده صحيح بعد القاده بيقوموا القاء الكلام على شركه ليدرز جروب وذلك عن طريق التسفيه بالشركه ومنتجاتها وبالاداره مع اننا لو مسكنا مين هما قاده ليدرز جروب هما كان الكتله الفعاله فى شنيل ولو هما مش جامدين مكنوش نجحوا ولا كان مستر حاتم شكرى حضر افتتاحها ولو منتجانا وحش مكنش وصل عددنا فى 23 يوم الى 150 عضو وكمان حاجه مهمه اننا فى شركتنا مبنقارنش بين سيستم شركتنا وسيستم شنيل ولا بنحدد عدم صلاحيه العضو بمجرد دخوله شركه تسويق تانيه ونفصله لاننا اتعلمنا كد من اكاديميه شنيل للتسويق المباشر وباسم شركه ليدرز جروب بنتمنى لشركه EDMبالتوفيق ونتمنى لمستر خالد الشبانى النجاح والتقدم نحو مستقبل اكبر
ماجد هشله
ماجد هشله
مشرف زائر

ذكر
رقم ID الموزع : 16702
(Up Line) : محمد الغرباوى
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : اساسى
الرتبة : موزع متقدم
نشاط العضو :
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Left_bar_bleue100 / 100100 / 100رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Right_bar_bleue

رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Empty رد: رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم

مُساهمة من طرف محمد الغرباوى الأحد 02 ديسمبر 2007, 8:09 pm

برافو على روحك الجميله يا ماجد وان شاء الله هاتكون اقوى ليدرز فى شركتنا
محمد الغرباوى
محمد الغرباوى
3نجوم ثرى ستارز
3نجوم ثرى ستارز

ذكر
رقم ID الموزع : 16699
(Up Line) : علاء
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : متقدم
الرتبة : مدير متقدم 2Stars
الجنسية : مصرى
نشاط العضو :
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Left_bar_bleue30 / 10030 / 100رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Right_bar_bleue

http://hamdy6.ahlamontada.com/index.htm

رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Empty رد: رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم

مُساهمة من طرف zorba_511 الأحد 02 ديسمبر 2007, 8:28 pm

والله يا ماجد انت انسان جميل بس الى بيحاول انه يسئ لليدرز جروب اكيد ده انسان ضعيف وبيحاول يهاجم وهو مش فاهم بس بيهاجم لمجرد انه يقول انا موجود وخلاص بس وياريت لو حد حاول انه يسئ لشركه ليدرز جروب متردش عليه بس مش عشان انك مش هتعرف ترد مثلا او انك خايف ترد لالالالا بس الى هيعمل كده اقل من انك ترد عليه وبجد انا بتمنى ليح حياه مليانه بالنجاح وبجد انت هتكون ليدر كبييييييييييييييييييير اوى
zorba_511
zorba_511

ذكر
رقم ID الموزع : 16505
(Up Line) : ahmed mosa
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : أساسى
نشاط العضو :
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Left_bar_bleue100 / 100100 / 100رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Right_bar_bleue

مُساهمة من طرف هانى مصطفى الإثنين 03 ديسمبر 2007, 1:01 am

متزعلش مني

بلاش تزيف الحقائق
وتقول شركتك الكتلة الفعالة
سوري يا أستاذ
المعروف إن فريق الشاعر خالد الشيباني
كان أكبر فريق في الشركة
ودي حاجة مش محتاجة نقاش
وشركة مستر خالد
فيها مستر خالد الشيباني المدير الماسي 3 خطوط
ومستر أيمن جاد ومستر عماد يوسف ومستر محمد سليمان ومستر محمد إحسان
وكلهم مديرين ماسيين
يعني انت عشان مستر حاتم حضر الافتتاح بتقول كذا وكذا
أمال ال E.D.m
اللي مأسسها مستر خالد الشيباني المدير الماسي 3 خطوط تقول إيه
يا ريت بلاش تزيف الحقائق
احنا بنحب كل الشركات ونحترمها
بس مع احترامي مفيش شركة في حجم الإي دي إم في مصر
ولا فيها قيادات بقوة قياداتها
هانى مصطفى
هانى مصطفى

ذكر
رقم ID الموزع : 490
(Up Line) : 404
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : 4 نجوم
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف Pray3r الإثنين 03 ديسمبر 2007, 1:39 am

تمام تمام كلنا معاك يا استاذ هاني بس سؤال .. في اي شركة تسويق مباشر ازاي نقدر نقيس قوة شبكة شخص ما ؟ ببساطه عن طريق ال Bounce Sheet واللي بيوضح الفلوس اللي دخلالك و بالتالي حجم تزايد شبكتك .. و بالنسبة للكلام عن الليدرز ارجو ان حضرتك ترجع في ذاكرتك الناس اللي كانوا متصدرين ال Top 10 في البونص و تفتكر الاسماء كويس و من هنا تعرف انهي اقوي الشبكات .. و مع الاسف علي الرغم من قدمي النسبي في في شنيل الا اني معظم الاسامي اللي حضرتك كتبتها ماعرفهاش(و الخطأ خطأي) .. و حتي لو كانوا مشهورين علي مستوي شبكاتهم احب افكرك ان القائد الحقيقي بيساعد الجميع بإخلاص و بلا تمييز علشان كده الناس كلها تعرفه و تقدره و يمكن حضرتك تعرف مستر منصف ؟ احتمال استاذ موفق ؟ ممكن استاذ هيثم عبد المنعم ؟ مستر رفيق الكاشف ربما ؟ يعني اعتقد هم دول أمثلة القاده الحقيقيين مادام حضرتك كنت مهتم انك تعرف تعريف القائد زي مانا لاحظت .. و تعليق صغير : الايام هي وحدها اللي هاتثبت الشركة الاقوي مش الكلام .. و في النهاية انا لم اقصد اي اهانة لو مجادلة و أشكرك علي مداخلتك و تحياتي لشركة E.D.M اتمني لحضرتك و للجميع التوفيق بإذن الله تعالي وحده
تحياتي ..cheers
Pray3r
Pray3r

ذكر
رقم ID الموزع : 13823
(Up Line) : Rasha Aly
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : متفدم
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف هانى مصطفى الإثنين 03 ديسمبر 2007, 2:22 am

يا أستاذي مفيش أي مقارنة بين الأسامي اللي حضرتك قولتها وبين مستر خالد الشيباني في البونص شيت

مستر خالد كان بيقبض 30 ألف والأساتذة دول 12 و14 وممكن تسألهم
أمال أنا بأقولك بلاش تزييف الحقايق ليه ؟؟
ده غير أن مستر خالد الشيباني ومستر حاتم الوحيدين اللي بقوا 3 خطوط
يعني الوحيدين اللي كانوا شغالين صح 100 %
وبعدين مين اللي كان بيساعد الناس كلها
مستر خالد اللي كان فاتح الفاميلي لاند للناس كلها حتى بعد م الشركة قفلت ولا مين ؟

الناس دي كلها ناس محترمين وناجحين بس ممكن تقارنهم بمستر أيمن جاد بمستر محمد سليمان بمستر عماد يوسف بمستر محمد إحسان في ال E.D.M مش بمستر خالد الشيباني نفسه
يا ريت تركز حضرتك بتقول إيه ؟

ومتقولش كلام بإسم شركة إنت عضو فيها قول رأيك
لان ممكن إدارتك تكون ضد الكلام ده وتسببلها الإحراج
وأظن المسئول عن الموقع رد عليك بما فيه الكفاية في موضوع الحقيقة الكاملة على أخبار الموزعين
هانى مصطفى
هانى مصطفى

ذكر
رقم ID الموزع : 490
(Up Line) : 404
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : 4 نجوم
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمد محمود الإثنين 03 ديسمبر 2007, 2:36 am

بصراحة الواحد مش عارف يقولك إيه يا أستاذ ماجد

كلامك بلا تعليق لإنه مش محتاج رد وفعلا أكبر تزييف للحقائق
بس كفاية أقولك ال E.D.M مش محتاجة ماضي
لإنها هيه الحاضر والمستقبل
محمد محمود
محمد محمود

ذكر
رقم ID الموزع : 36512
(Up Line) : 22222
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : 3 نجوم
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف Pray3r الإثنين 03 ديسمبر 2007, 2:57 am

مم.. انا مكنتش عايز اخوض في الكلام عن حاجه ملهاش اهمية اكتر من كده بس علي كل .. مستر منصف و مستر حاتم كانوا بيتبادلوا الاماكن الاول و الثاني في البونص شيت من ايام المعادي و ده كلام قديم مش محتاج نقاش الا لو حد عنده رأي اخر نحترمه مع انها مفيهاش آراء .. مش معني ان انت تترقي اسرع ان انت كنت شغال افضل و الدليل علي كده البونص شيت و اعتقد حضرتك تعرف ايام شنيل لما واحد 3A قبضه عدي واحد مدير ماسي و اعتقد حضرتك برده عارف مين .. معني ان واحد وصل للمدير الماسي 3 خطوط و البونص بتاعه اقل من واحد مدير ماسي يبقي كده هو عنده حاجه غلط السرعه مش كل حاجه .. و مستر خالد الشيباني راجل بحترمه و اقدره لانه ساعد الجميع اثناء ازمة شنيل الاخيرة و انا ماحتجتش عليه و ياريت حضرتك ماتدخلش الموضوع موضوع مقارنة بين ناس كل واحد فيهم ليه اسلوبه و طريقته و انصاره و انا مش هاناقش او اجادل في الموضوع ده لاني مش عاوز اكون سبب صراع بين شخصين بحبهم و معتدقش اني هاسبب الاحراج لشركتي ولا حاجه لاني مش شايف حاجه تدعو للاختلاف او التجاوزات في كلامي و ده واضح في اخر كلامي بذات.. و علي كل انا بحترم اي شخص يحترمني و اقدر اي شخص يقدرني ..
تحياتي ..cheers
Pray3r
Pray3r

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف asdadl2 الإثنين 03 ديسمبر 2007, 1:06 pm

السلام عليكم يا جماعة انا واحد هاقول اللى انا شفته وحسيته فى هذا المنتدى .

الله انا شايف انى ده كله لعب عيال فى الشارع ( هاضربك ) ما تقضرش ( طب يالا يابنى من هنا علشان ماضربكش ( بقولك ماتقضرش ) ايييييييييييييه ده بقولكوا لعب عيال عم هانى مصطفى يقولك لا احنا القادة بتعتنا كانوا بيقبضوا اكتر وعم ماجد يقول لا اللى عندنا هما اللى كانوا بياخدوا اكتر اييييييييييييييييه يا جماعة هما ماشافوهمش وهما بيقبضوا شافوهم وهما بيتحاسبوا اييييييييه الكلام الفارغ ده كل واحد يخلية فى شغله ونسيب النتائج تحكم لأن اللى انتوا بتتخانقوا علية ده شىء انتهى وراح ,, بسسسسس يا ريت المنافسة تكون شريفة علشان احنا كلنا عارفين ان شغلنا ده برده معتمد على السمعة فعيب نعض فى بعض .. وليه اصلا نعض فى بعض ده كل شركة من اللى فتحوا شغالة فى حاجة التانية مش شغالة فيها خالص وبعدين لما مصر كلها فيها كام شركة تسويق مباشر يتعدوا على الصوابع عاملين كده فى بعض امال لما يكتروا شوية هيعملوا ايه .. عيبببببببب ننشر غسلنا القذر ادام الناس كلها على الهوا كده ... عيب الناس هاتقول ايه... هاتقول ايه الناس دى وشركات ايه دى وشغل ايه اللى بيكلمونا عليه واسف على الاطالة
وسامحونى اذا كان كلامى زعلكوا بس انا شايف ان دى الصراحة . وبتمنى للجميع التوفيق والنجاح .
والسلام عليكم
asdadl2
asdadl2

ذكر
رقم ID الموزع : 910
(Up Line) : 242
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : 3star
نشاط العضو :

Admin يعجبه هذا الموضوع

مُساهمة من طرف ماجد هشله الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 12:16 am

يا جماعه انا مهجمتش ولا وجهت اى اتهام لاى شركه ولاقولت شركتى اكبر من اى دى ام لان كل واحد منا بيقول كلامه على شركته وانا اكلمت على شركتى ومن حقه يقول على شركته زى ماهو عايز بس من غير مايرد على ونسيب الناس تحكم مين اقوى من مين وعلى العموم احنا واثقين اننا نتميز عن الاخرين لاسباب كتيره واهمها اننا اسد وحده من سنتين مس من دلوقتى والحمد لله عددنا 200 فى شهر
ماجد هشله
ماجد هشله
مشرف زائر

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف هديه الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 2:41 pm

السلام عليكم يا آخى (محمد الغرباوى ) وحشتنى
عاوز أشوفك قريبا
بس أنا لي عتاب على زميلك الأستاذ (هشله) مع احترامى ليه لكن لا يجوز هذه ألطريقه فى الحوار مع الشركات الأخرى
وأنا مستاء من الأخر الذى قال :-
(ده اسمه لعب عيال فى الشارع)
عاوز أقول إن الحديث لا يجوز بهذه ألطريقه لان إحنا كلنا زملاء سابقا وأخوه حاليا
وأفضل إن يكون الحوار بنا يدور حول اخبرنا وتبادل الخبرات بنا ولذلك أنا امتنعت عن الرد على هذا الحوار
مدير مكتب رئيس الإدارة
لشركت المصريون للتسويق المباشر
(E.D.M)
أخوك وصديقك وزميلك
"محمد هديه"
هديه
هديه

ذكر
رقم ID الموزع : aa010052
(Up Line) : ياسر احمد
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف zorba_511 الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 7:51 pm

لو انتوا شيفين ان ال edmاقوى واكبر شركه تسويق مباشرفى مصر

بجد ربنا يوفقواواحنا نتمنى ليكم انكم تنجحوا اكتر

مع كل تمنياتى لكل واحد بيشتغل فى التسويق المباشر بمواصله النجاح
zorba_511
zorba_511

ذكر
رقم ID الموزع : 16505
(Up Line) : ahmed mosa
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : أساسى
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف asdadl2 الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 8:42 pm

دى ابسط كلمه يا استاذ هدية ..(ده اسمه لعب عيال فى الشارع). استحلفك باللة الكلام ده مش لعب عيال ـــــــ

(يا أستاذي مفيش أي مقارنة بين الأسامي اللي حضرتك قولتها وبين مستر خالد الشيباني في البونص شيت
مستر خالد كان بيقبض 30 ألف والأساتذة دول 12 و14 وممكن تسألهم
أمال أنا بأقولك بلاش تزييف الحقايق ليه ؟؟
ده غير أن مستر خالد الشيباني ومستر حاتم الوحيدين اللي بقوا 3 خطوط
يعني الوحيدين اللي كانوا شغالين صح 100 % ) الكلام ده اللى حلو وجميل ؟

ولا ده ( ازيكو يا شباب انا النهاردة جاى اقول حاجة واحدة وماشى
وهى تعيشو وتاخدو غيرها
لان القانون لا يحمى مغفلين ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ولو فيكو ........ ولا بلاش ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههههههههه

هههه
هه
المهم ان انا الحمد لله طلعت صح والحدق يفهم

هو فى ايه هانشتغل ولا هانقعد نعيب فى بعض وعلى فكرة يا استاذ هدية انا ماقصدتش اعيب فى حد بهذه الكلمة بل قصدت ان المفروض لا يكون فى مكان فى هذا المنتدى ل ( آراء الموزعين السلبية ) لان المفروض تكون آرائنا كلها ايجابية
والسلام عليكم
asdadl2
asdadl2

ذكر
رقم ID الموزع : 910
(Up Line) : 242
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : 3star
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف Pray3r الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 8:59 pm

معاك حق يا سيدي الفاضل و انا اسف اني كنت جزء من العبث ده بردي علي الاستاذ هاني بس انا بكرر اعتذاري و مش ناوي اخوض في اي حوار ملوش معني ..
تحياتي ..cheers
Pray3r
Pray3r

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف abdelrahman_yousef الثلاثاء 04 ديسمبر 2007, 9:14 pm

السلام عليكم اية اخبارك يامستر هاني اية اخبارك انت عامل اية واية اخبارك ياحبيبي وياخويا مستر محمد هدية انا طبعا بحب اضيف حاجة بلاش ان احنا نفضل نناقد بعضنا ياستاذ هاني ولاكن ممكن نتعلم من خبرات بعض عشان النجاح يكون مشترك اوكي شكرا
abdelrahman_yousef

ذكر
رقم ID الموزع : 11404
(Up Line) : محمد بلال
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف ماجد هشله الأربعاء 05 ديسمبر 2007, 1:42 am

قد فهم البعض خطا عن قولى ولكن انا لم اقل عيبا ولا انتقد اى شركه تسويق بل يهمنى اننا نملى بلدنا مصر امنا بالتسويق لما نراه بفائده التسويق المباشر على بلدنا واسف انا غلطان بس بجد ياستاذ هديه ياريت نتعرف على بعض ورقمى هو 0102268777
ماجد هشله
ماجد هشله
مشرف زائر

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء 05 ديسمبر 2007, 8:13 am

أوجه كلمة شكر لكل من اعترف بخطأه ..
و كلمة شكر خاصة لكل إنسان عرف موطن الداء و لم يضغط عليه و بالذات الأستاذ هدية الذى تنزه عن الدخول فى أى مهاترات .. و بذلك كان قدوة حسنة أخجلت كل من نزل بمستواه إلى طبقة العامة الذين لا يمتلكون أى شئ من العلم و الثقافة ..و الأخلاق .
و بذلك ارتقى بمستوى الموزعين .. موزعى شينل مصر إلى الأخلاق الحميدة..
و قد استوعب الجميع هذا الدرس و بدون تعليق تحقق الهدف و هو السمو إلى أعلى مراتب الأخلاق و تحاببنا فى الله و انتماءنا إلى كيان واحد ..
فنحن جميعا .. شينلاويين
و فى الأصل مصريين
و هذه هى الروح التى افتقدناها و ها هى عادت من جديد فألف شكر لكل من ساهم فى إحيائها .. و فى
عودة الروح
و الآن يظلل الحب منتدانا
منتدى موزعى شينل مصر منتدى الناس الناجحين ..
Admin
Admin
Admin

ذكر
رقم ID الموزع : AA027629
(Up Line) : AA013300
نشاط العضو :
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Left_bar_bleue0 / 1000 / 100رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Right_bar_bleue

http://www.edmegypt.com

مُساهمة من طرف محمد الغرباوى الأربعاء 05 ديسمبر 2007, 6:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
فى البدايه انا بجد بشكركم على الروح الجميله دى والحمد لله اننا قدرنا نعرف ان احنا كلنا على مركب واحده ونجاحنا واحد وكمان احب من قلبى اشكر واعتزر جدا جدا لا ستاذ صاحبى واخويا وحبيب قلبى بجد محمد هديه واعتقد ان ماجد فعلا رجع فى الكلام واتمنى من كل قلبى لشركه E D M
النجاح والتوفيق واحنا نتمنى ليكم الخير ويارب تكونى ناجحين على طول وسلامى
لكل عضو ولكل شخص فى الشركه مع تحيات
ليدرز جروب
محمد الغرباوى
محمد الغرباوى
3نجوم ثرى ستارز
3نجوم ثرى ستارز

ذكر
رقم ID الموزع : 16699
(Up Line) : علاء
الرتبة : مدير متقدم 2Stars
نشاط العضو :
رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Left_bar_bleue30 / 10030 / 100رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم Right_bar_bleue

http://hamdy6.ahlamontada.com/index.htm

مُساهمة من طرف ماجد هشله الأربعاء 05 ديسمبر 2007, 10:30 pm

احب اقول للادمن انى مغلطش بس اقولك ايه الحدق يفهم ودواء ......عدم الرد عليه
ماجد هشله
ماجد هشله
مشرف زائر

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:17 pm

مينفعش الكلام الى انت بتقولوا يا استاذ ماجد
انت بتضحك على نفسك ولا ايه مفيش شركة بحجم الedm لان فيها مستر خالد ومستر محمد احسان ومستر محمد سليمان
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
رقم ID الموزع : الحسانى
(Up Line) : عبد المنعم العقاد
الرتبة : مدير ماسى
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:22 pm

وعلى فكرة انا معرفكش
بس مينفعش الطريقة الى انت بتتكلم بيه
ده مهما كان اصحابك الى بتتكلم عليهمدول مينفعش الى انت بتقوله
طريقتك مش عجبانى فى الكلام
فيريت منخبطش
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:24 pm

علشان الشركة الى انت بتتكلم عليه تخصنى
فمينفعشالى انت بتقولوا
ده علشان ما ازعلش منك لان زعلى وحش
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:25 pm

ماشى يا استاذ ماجد
خلينا صحاب احسن
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:30 pm

مينفعش الى انت بتقوله ده ايه ده الى لعب عيال
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمة من طرف محمود عبد الوهاب السبت 15 مارس 2008, 3:31 pm

انا معرفش اسمك يالى بتقول لعب عيال
محمود عبد الوهاب
محمود عبد الوهاب
مشرف خبير

ذكر
نشاط العضو :

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

- مواضيع مماثلة