موزعى شينل مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» تسجيل تدريب بوابة النجاح
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 19 سبتمبر 2014, 8:13 am من طرف Admin

» نقابة التسويق الشبكى و المباشر فى مصر
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 19 سبتمبر 2014, 6:23 am من طرف Admin

» اعتذار .. ولكن .. عذرا .. فالتذكروني
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 18 سبتمبر 2014, 6:48 pm من طرف Admin

» كارم محمود
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 18 سبتمبر 2014, 5:44 pm من طرف Admin

» إجلب 10000 زائر يوميا الى مدونتك او موقعك مجانا
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 11 سبتمبر 2014, 7:12 pm من طرف Admin

» مجاناً .. أنشئ موقع استضافة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 03 سبتمبر 2014, 5:27 pm من طرف Admin

» شرح الحجامة و أنواعها و طريقتها بالفيديو
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 16 يونيو 2014, 11:03 am من طرف Admin

» تكلم في المايك بصوت / عجوز / بنت / طفل /
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2012, 6:08 am من طرف اسامه حامد

» شريط حكيم الجديد
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 29 ديسمبر 2011, 8:50 am من طرف 5030081

» خبر جديد *جديد
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 10 فبراير 2011, 8:04 am من طرف احمد محمد كرم

» أجهزة مسروقة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 10 فبراير 2011, 7:57 am من طرف احمد محمد كرم

» لا تطلب من أحد أن يحبك بل اجعله يحبك ???
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 26 أكتوبر 2009, 10:33 am من طرف suwan

» شركه تيم وورك احسن شركه تسويق
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 03 مارس 2009, 4:46 am من طرف احمد حسن عبدالله

» تخيل نفسك فى هذا الموقف اختبار شخصيه
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 20 يناير 2009, 1:30 am من طرف احمد طاهر

» التسويق المباشر بين الحلم الجميل والوهم الكبير
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأحد 16 نوفمبر 2008, 6:31 pm من طرف أيمن جاد

» رساله لشخص عارف نفسه
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأحد 14 سبتمبر 2008, 11:48 pm من طرف عمرو علام

» هذا البيت يقال ان اصحابه تركوه بسبب......
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 02 سبتمبر 2008, 10:18 pm من طرف FOUAAD THE KING

» http://temtomohedm.ba7r.org/
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 18 يونيو 2008, 12:34 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» المنتدى الجديد لموزعى تيم طموح edm
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 18 يونيو 2008, 12:31 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» أحدث أغانيه وهى أغنية "تصور"..حلوة جدااااا الفنان حماده هلال
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 13 يونيو 2008, 11:00 am من طرف محمود عبد الوهاب

» تهنئه الف الف الف مبروك يا حماده على المنتدى العالمى الجديد
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 13 يونيو 2008, 10:04 am من طرف محمود عبد الوهاب

» رامى شكري.....من لايتقدم يتقادم
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالسبت 07 يونيو 2008, 4:46 am من طرف mostafa_li

» www.edmeagles.own0.com
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 3:16 am من طرف محمد رافت الشريف

» www.edmeagles.own0.com
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 3:15 am من طرف محمد رافت الشريف

» www.edmeagles.own0.com
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 30 مايو 2008, 2:46 am من طرف محمد رافت الشريف

» حصريا النسخة الاصلية من فيلم مرجان أحمد مرجان
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:34 pm من طرف محمد رافت الشريف

» تحميل أحدث أغنية للأم -فيديو - بمناسبة عيد الأم
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:32 pm من طرف محمد رافت الشريف

» أنتظروا المفاجاءة السارة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 28 مايو 2008, 8:21 pm من طرف محمد رافت الشريف

» قصة وعبرة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 12 مايو 2008, 11:03 pm من طرف محمد عبدالحليم

» حفل مرور سنه على تأسيس شركه (المصريون للتسويق المباشر)
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 08 مايو 2008, 4:20 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» انا جايب لكم صور لفؤاد جميلة جدا
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 02 مايو 2008, 2:28 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» الجمل
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالجمعة 02 مايو 2008, 2:01 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» سبب ازمه مصر والدول العربية
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 5:48 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» بسنت رشات تعترض على ما قاله الشيخ الحويني * اسمع تعليق الشيخ أبوبكر الحنبلي
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 11:01 am من طرف darsh_koko

» اعتقالات واصابات في "يوم الاضراب"
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:59 am من طرف darsh_koko

» فدائيين و ضحايا الإضراب
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:48 am من طرف darsh_koko

» إضراب 6 ابريل - فيديو
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:47 am من طرف darsh_koko

» ماذا عن اضرابات السادس من ابريل
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:46 am من طرف darsh_koko

» الشيخ محمد حسان والاضراب
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:40 am من طرف darsh_koko

» خطف الاطفال وسرقة أعضائهم بمحافظة الاسكندريه
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:38 am من طرف darsh_koko

» هل أنت مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:37 am من طرف darsh_koko

» الإضراب و حركة المرور فى الإسكندرية
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:35 am من طرف darsh_koko

» شعبان عبد الرحيم يقاوم الاضراب بأغنيه يغنيه للريس فى عيد ميلاده
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:34 am من طرف darsh_koko

» مين سبب مبدء السلبيه الجيل السابق ام الجيل الحالي
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:31 am من طرف darsh_koko

» الاضراب حق يكلفه الدستور
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:28 am من طرف darsh_koko

» خبر هام وعاجل جدا جدا
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:25 am من طرف darsh_koko

» أخبار اليوم العاجلة والمهمة 20/4/2008
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:24 am من طرف darsh_koko

» قضية تعذيب داخل قسم شرطة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأربعاء 30 أبريل 2008, 10:22 am من طرف darsh_koko

» زكيه زكريا في البرلمان
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 6:43 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» على من تعتمد؟؟؟
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 2:28 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» بخصوص أهل دولة الإسكندرية الصديقة , خذوا بالكوا من عيالكوا
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2008, 2:15 pm من طرف محمود عبد الوهاب

» شينل ليست أكذوبة
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 11:18 am من طرف محمود عبد الوهاب

» لقد ربحت من النت فهل انت مستعد معي
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 2:23 am من طرف سمير خليل

» بداية الاشراقه لاول موقع عربي
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 2:15 am من طرف سمير خليل

» رساله من ليدرز جروب الى القاده كلهم
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 1:05 am من طرف تيتو

» محاولة تجمع
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأحد 27 أبريل 2008, 11:11 pm من طرف نبيل فريد

» عجباً لهؤلاء
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالأحد 27 أبريل 2008, 4:38 pm من طرف Admin

» كلب يأكل صاحبه بعد جوعه
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالسبت 26 أبريل 2008, 6:02 pm من طرف FOUAAD THE KING

» زعــــــــــــــــــــلان
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالسبت 26 أبريل 2008, 2:28 pm من طرف Admin

» تم حذفه بمعرفة صاحبه
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Emptyالخميس 24 أبريل 2008, 5:21 pm من طرف محمد شعبان

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه

2 مشترك

لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Empty لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه

مُساهمة من طرف ~~titanic~~ السبت 18 أغسطس 2007, 5:25 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بصوا ببقى سوالى للشباب اللى بتحب بجد......

ومش هطول ................

سؤالى ....... لو انت بتحب واحده اوى اوى اوى ووهيا كمان بس جت قالتلك من الاول كده انا مش بتاعه فسح وخروج رغم على كده هيا متاكده انك محترم وهتخطبها بس دى اخلاقها هتوافقها وتكمل معاها وتروح تخطبها لما تجهز نفسك ولا لازم تفضل معاك رغم انها قالتلك هاستناك بس من غير تليفونات ولا خروج هتحترمها وهتوافقها ولا لأ ده سوالى ؟؟؟؟؟؟

نوع تانى بقى من البنات انها موافقه تخرج وكده يترى هتكمل معاها وتخطبها وتجوزها فعلا ولا هتقول مش هتجوز واحده مشيت معاه زى معظم الشباب بيعملوا ؟؟؟؟؟

ياريت تجوبونى بصراحه من غير منخرج عن الموضوع اوك يا جماعه
~~titanic~~
~~titanic~~
مشرف متقدم

ذكر
رقم ID الموزع : زائر
(Up Line) : esr
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : ضيف شرف
نشاط العضو :
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Left_bar_bleue100 / 100100 / 100لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Right_bar_bleue

لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Empty رد: لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه

مُساهمة من طرف ~~titanic~~ السبت 18 أغسطس 2007, 6:23 pm

ياريت يا جماعه كله يقول راية بجد ومش فى حد هيزعل احنا هنا كلنا اخوات يعنى البنت تكتب رايها بجد والرجالة يكتبوا رايهم بجد
~~titanic~~
~~titanic~~
مشرف متقدم

ذكر
نشاط العضو :
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Left_bar_bleue100 / 100100 / 100لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Right_bar_bleue

لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Empty رد: لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه

مُساهمة من طرف esr الأحد 19 أغسطس 2007, 1:55 am

حسب شخصية الراجل انا شيفة انو لو بيختبرها لما يقلها نخرج وقلتلو لا هيبقى مبسوط اوى وهيكمل معاها وفى رجالة تانية يكلم البنات ويخرج معاهم وبعدان لو بيحبها بجد يكمل معاها بردو اما بقة الى يقلك انا مبتجوز واحدة انا مشيت معاها دا سورى هيتجوز واحدة اجارك اللة يلا بلاش نتكلم على الناس ....
esr
esr
مشرف متقدم

انثى
(Up Line) : ferfesh
الرتبة (أساسى-متقدم-؟نجوم-ماسى-زائر) : صيفة شرف
نشاط العضو :
لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Left_bar_bleue0 / 1000 / 100لو بتحب واحده وقالتلك انا مش بتاعت خروج وفسح هتعمل ايه Right_bar_bleue

مُساهمة من طرف ~~titanic~~ الأحد 19 أغسطس 2007, 5:27 pm

امانة انا كنت مستنى اسمع الرد دة من حد يا اسراء
~~titanic~~
~~titanic~~
مشرف متقدم

ذكر
نشاط العضو :

- مواضيع مماثلة